tisdag 23 mars 2010

tjo

Har sovt dåligt några dagar nu och tror det beror på för lite träning så måste ta tag i det nu...
Jag har dessutom fått mer jobb ;D kosing!!! yeah! Dessutom kan jag plugga under tiden jag sitter och väntar på jobbet, har ju tenta imorgon =P vi får se hur det går! Dock är det inte värre än att jag kan göra omtenta om jag misslyckas =) så det är lugnt!

Imorgon börjar Malin jobba också och till helgen rycker hon in till hemvärnet i härnösand! Och idag så tar hon katterna till leding och ska hämta en tv ;D
så då får vi tv igen =D (den gamla gav upp)

Det har blivit lite toka på ritningsfronten =P (kan bero på tentan imorgon) men det kommer väl igång det me snart.
Vår nya kurs börjar direkt på torsdagen efter tentan så ingen vila! Kursen är: Mat för hälsa.

Har dessutom ett delmål på äventyret i sommar inplanerat =) Stockholmsgatan i Solberg och dessutom Skule berget =)
Så lite förberedelser inför Kebnekaise ;D

Har planer på att sommarjobba i Norge om det finns något så ska kolla in det med.
Annars inget nytt =)

Tjooobaloo

Inga kommentarer: