tisdag 16 mars 2010

tjo

Började dagen med att spela gitarr =) sen ut och promenera med katterna. Det var brolles första tur ut =) spännande och läskigt på en och samma gång!
Jag och Malin mötte en tjej som var ute och gick med sina hundar också och hon hade fått en extra hund på köpet! En herrelös hund som sprungit hemifrån eller dylikt, hon hade ringt en kompis på djurskyddet som skulle komma och hämta upp den då den saknade namn och telefonnr eller annan ägarinformation, men hon behövde hjälp med den då hon försökte styra två andra hundar själv.
Jag ställde upp med att bära den lilla spetsen till mötesplatsen =D (dagens goda gärning)

Vi får hoppas att vovvens ägare hör av sig till djurskyddet så att den får komma hem snart =)
Dock blev jag sugen på att skaffa hund igen xD

jaja... ska snart äta korv och rotmos sen blir det att spatsera ner på biblioteket och läsa lite och scanna in mina bilder så jag kan lägga upp dem på nätet ;D DeviantArt ofc =D

yepps nu vet jag inge mer =) haj po

Inga kommentarer: